خانما بستی زعفرونی میتونم بخورم؟؟
#بارداری

۶ پاسخ

اره بابا بخور

زعفرون مقدار زیاد دم کنی بخوری باعث انقباض میشه همینجوری کم تو غذا یا دسر اشکال نداره نترسین

اگه زعفرون واقعی بخوان بزنن تو بستنیه
میشد کیلو سه چهار ملیون
پس بخور اون اصل نیس

اره

اره مشکلی نیست

اره نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد