میتونی ولی بخاطر نیترات میگن زیاد نخورید کولیکی میشه
واا منکه هفته ای یک بار مفصل میخورم ..چ چیزا
من اصلا بدم میاد یبار به ناچار خوردم ولی دیگه نخوردم و نمیخورم
وای من انقد حوس کردم سوسیس و کالباس بخورم و پیتزا ولی تا الان مقاومت کردم
سعی کن از جایی سوسیس بگیری که روبه روت درستش کنن از شرکتیا نخر خوب نیس
من ماهی ی بار بندری میخورم 🤦♀️انقد ک دلم میکشه البته در حد نصف ساندویچ حتی کمتر
ارهههه بخوررر راحتتتت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.