خانما زرد الو میتونم بخورم؟؟؟؟

#بارداری

۹ پاسخ

منکه هرروز کلی میخورم میگن بچه سفید و لپ قرمزی میشه

چرا نتونی بخوری میوس دیگ
بنظرم همه چی تو بارداری میشه خورد
زیاده روی اشتباهه

آره😐

ای خداااا چه سوالیه اخه😐

منکه مامانم نمیذاره بخورم میگه خیلی سرده سم داره بده .خودم یواشکی چنتا خوردم😕

نه نخور😑😑😑😑😑
این چ‌ سوالیه آخه

آره خیلی قوت داره

من میخورم فکر نکنم مشکلی داشته باشه گلم

من که خیلی خوردم

سوال های مرتبط

مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان دلم❤️ مامان دلم❤️ ۱۲ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۲ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۱۰ ماهگی
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان آیلاوتودلی مامان آیلاوتودلی هفته سی‌وهفتم بارداری