خانما بستنی زعفرونی مشکلی داره خوردنش؟

۱۰ پاسخ

مگه ی مثقال زعفرون توشه ک مشکل داشته باشه

اوووه من تا الان خیلی خوردم‌

نه بخور

نه اینا که زعفرون توش نمیریزن فقط رنگ داره و بو همین بخور با خیال راحت

نه گلم اصلا تو بستنی زعفرون نمیزنن که همش اسانسه

تو هفته ی تو نه دیگه مشکلی نیست

ن چون. هفتت بالاسس پایینم میبود مشکبی نیس

نه عشقم من کار هرشبمه🤣

نه بخور نوشجان

ن عزیزم چ مشکلی

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته چهاردهم بارداری
مامان آقا آرتا👼💙 مامان آقا آرتا👼💙 ۱۱ ماهگی
مامان متین
ماهان مامان متین ماهان ۹ ماهگی