۹ پاسخ

من دکترم بهم گفت از آبسرد کن تو محیط عمومی نخور چون ممکنه حیوانات شیر اب ش و لیس زده باشن و بستنی دستگاهی نخور ممکنه شیر ش جوشیده نباشه استریل نباشه دستگاه رو خوب نشورن

ن بابا زعفرون نیست تو اونا😂فقط قندت میره بالا

نه ضرر نداره اگه دیابت نداری

والا من از اول بارداری فقط بستنی پاستوریزه میخورم، این دستگاها همینجوریش میگن بده باز تو بارداری که آدم بیشتر باید مراقبت کنه

خیالت راحت اون زعفرون نیست رنگه😂فقط قندشو مواظب باش😂

نبابا اگ قند نداری عب نداره
نگم از بستنیایی ک من خوردممم تو این دوران بارداری

ن بابا اونا زعفران نیستن همش رنگه🤣

قند نداری بخور چه ایرادی داره
لون زعفرون نیست که اسانسه

نه ولی نراقب باش قند نگیری

سوال های مرتبط

مامان امیر علی ولیان مامان امیر علی ولیان ۲ ماهگی