۱۲ پاسخ

بعد اگر سرد بود خودش و جمع کرده بود یعنی سردش اگر دیدی بی‌حال بچه یعنی قندش پایین اومده خودت اگر شیر میدی ببین چی خوردی چیز شیرین بخور

خودت به بچه دست بزن ببین بدنش سرد یا گرم

دما سنجت سالمه؟

میخوای یکم آب قند بده در حد به قاشق مربا خوری شاید قندش افتاده الانم الکی پتو روش بندازی بدتر بی حال میشه اگه افت قند داشته باشه

یعنی از حد نرمالم پایین تره

۳۴ که پایینه

شیر بده شیر خشک بده ب بچه

یخ کرده بچه روش چیزی بنداز

۳۴؟؟؟

یکم خونه رو خنک نگه دار یا اگه لباس زیاد پوشیده از لباساش کم کن

بالای ۳۷ و نیم تبه
قطره آمیفن یا پاراکید هر چهار ساعت بده
پایین نیومد دستمال نم بزار رو قسمتی که داغه
باز پایین نیومد آخر سر شیاف براش بزن تا فردا ببریش دکتر

دست و صورتشو گلاب بزن
پسر من 37.5شده الان نمیدونم چکار کنم

سوال های مرتبط

مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی