۶ پاسخ

جوراب بپوش براش اگه خوابه پتو بنداز روش

35که تب نیس بالای 37/5 تبه

پسرمنم بعد از واکسنش چند روز ۳۵ بود لباس بیشتر بپوش اگه شیرخشکیه شیرشو گرمتر بده
حواست باشه بیحال نباشه اینارو زنگ زدم اورژانس بهم گفت

شیر بهش بده لباسم مناسب تنش کن
اگ رفت بالا ک هیچ پایین تر رف ببر

نه خوبه تازه لباس گرم بپوش انگار سردشه

۳۵ رو با چی اندازه گرفتین ؟ بدنش سرده کاملا ؟ گرمش کنین شیر بدید بهش و دوباره امتحان کنید بچه بی حاله یعنی ؟؟

سوال های مرتبط