منم خیلی ملون میخورم روزی یدونه متوسطش😑
مشاورای گهواره که نوشتن مشکلی نداره
بخور نوش جونت
آلرژی زا هستن .التهاب هم برای مجرای تنفسیت میدن.قطعا روی بچه هم تاثیر داره.نخوری بهتره.
درواقع هیستامین داره
طالبی، جانا، این میوه ها گرم هستن و حساسیت زدایی بیش از اندازه ای دارن برو بخون میگن تا جایی ک امکان داره توبارداری نباید خورده بشن
گرمه بچه ات دنيًا بياد با زردي شديد مواجه ميشي
هرچیزی به اندازه خوبه ببشتر بخوری ضرر داره
گرمه طبعش
فک کنم زردی میگیره چون گرمه بازم نمیدونم 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.