خانما مشکلی نداره من توبارداری زیاد خیارو دوغ محلی میخورم؟

۱۳ پاسخ

بخور بابا
من بسته بودم ب دوغ محلی بس خوشمزه بود
خیارم همش میخوردم
چون فشار خونم بالا بود با خیار کنترلش میکردم

من از اول بارداری بجز شیر
همه چیز و محلی خوردم
ماست پنیر کره بستنی

ام اخرانه میخو چون که مندالکه ل دایک ابی به پیستی دیاره هرچنده به دستمال مرطوب بوی پاک دکنو ولی سعی بکه ام اخرانه نیخوی

وای من که بیش از حد خیار میخورم

ناولا هیچ خراپ نیه امن جاری وابو وختی نوستنه دچوم دو لیوانم دو دخوارد جا دنوستم اگر زایمانم کرد کورکم دتکوت ده دوی دایه

والا من کلی دوغ محلی و ماست و شیر ماست چکیده خوردم هیچیم نشد 😂

خظر تب مالت داره، بنظرم هیچی رو محلی و سنتی نخور و لاکتیکی
پاستوریزه فقط بخوز

دوغ محلی نباید زیاد تو یخچال یا بیرون بمونه
سعی کن همون روز اول مصرف کنی
دوغی که برای روز قبل باشه مضره
کلا لبنیات محلی رو با احتیاط و از جای مطمعن تهیه کن

اگه مطمئنی دوغ محلی از جایی که میگیری حییونشون مریض نیس نه اشکالی نداره اما پاستوریزه بخودی بهتره خیالت راحت تر

دیگه حتما بچه میطلبه دیگه🥲😂
گرماییه بچت😂😂

لبنیات پاستوریزه بخور

نولا زوریش باشه

باید پاستوریزه باشه لبنیات

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی