۱۱ پاسخ

من خوردم نه چیزی نشد هداروشکر

من به دکترم گفتم گفت به هیچ عنوان لبنیات محلی نباید استفاده کنی

من ک میخورم همیشه

من هر روز روزی دو لیوان از اول دوغ محلی میخورم

من هرشب میارم سر سفره میخورم اتفاقا خیلی دوست دارم

اره من خوردم چندین بار

اره یه ۲،۳باری خوردم فکر کنم
مشکلیم نداشتم

من ویارم بود تا الانم هی شدید دوس دارم و میخورم اگه فرد اطمینانی درس کرده باشه مشکلی نیس ولی این ماه اخر نخوریم بهتره زایمان و سخت میکنه

چند بار عیبی نداره ولی همیشه نخور ، پاستوریزه بهتره

میگم توی این هفته ها دردات چطوره ؟؟؟

فکر نکنم مشکلی باشه

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد