خانما شما دوغ محلی میخورین؟؟؟؟
بارداری
بارداری

۱۳ پاسخ

نه اصلا ریسک نکردم. سرچ کن لیستریا در لبنیات

اره من میخورم

آره من که زیاد خوردم

تو بارداری ماست دوغ و پنیر محلی میخوردم
از جای مطمعن بخر و خوب بجوشون
همین

دیگه نه چون قند داره خیلی هم و منم قند. دارم

منکه از موقعیکه باردار شدم‌کلا نمیتونم لبنیات بخورم

اره مگه مشکلی دارع خیلیم خوبه ارگانیکه 😅

اره عزیزم من میخورم، ولی اقواممون از روستا برام‌ میفرستن
از سلامت گاو و شیرشون مطمئنم

بله متاسفانه گاهی میخورم

دوران بارداری بهتره لبنیات پاستوریزه مصرف بشه

آره من خیلی خوردم

بله میخورم

بله
خیلی هم دوست دارم ولی شب از پا درد خوابم نمی گیره
هر وقت دوغ خوردم پا درد شدم

سوال های مرتبط

مامان ایهان و میران🫀 مامان ایهان و میران🫀 ۴ ماهگی
مامان هدیهِ خدا❤️🌱 مامان هدیهِ خدا❤️🌱 ۴ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 ۱ ماهگی