خانما چیا تو بارداریتون میخورین ک مفیده؟



بارداری بارداری

۳ پاسخ

شیر و ماستم که هر روز
مخصوصا شییییییر

تخم مرغ هفته ای ۷.۸ تا میخورم به روش های مختلف
میوه بیشتر از قبل میخورم
سینه مرغ هفته ای ۲.۳ً وعده
بوقلمون
متاسفانه چون طبعم گرمه اجیل نمیخورم زیاد شاید هفته ای یه مشت اجیل یه مشت گردو
نون ام همش نون چهار غله و جو میخورم اصلا سفید نمیخورم
حبوباتم سعی مبکنم مرتب مصرف کنم

فرنی و شیر میوه من زیاد میخورم گاهی مغزیجات

سوال های مرتبط

مامان Roysa kocholo🥹 مامان Roysa kocholo🥹 ۱ ماهگی
مامان جایزه دارم🤰 مامان جایزه دارم🤰 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایهان و میران🫀 مامان ایهان و میران🫀 ۴ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد