خانوما شما تو بارداری نودل میخورین ؟

۹ پاسخ

من هربار تو بارداری خوردم حالم بهم خورد، با اینکه ویارم ندارم

من هوس کزدم دوهفته ست
میترسم بخورم

ممنوعه.

دوسه بار خوردم

من خوردم خیلی

اره عزیزم خوردم خداروشکر اتفاقی هم نیوفتاد.هوس کردی بخور نوش جونت

نه البته قبلا هم نمیخوردم
نمک و مواد نگه دارنده ش زیاده بهتره نخورین

یکی دوبار خوردم

یه باااااار هوس کردم خوردم

سوال های مرتبط

مامان هدیهِ خدا❤️🌱 مامان هدیهِ خدا❤️🌱 ۴ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 ۱ ماهگی
مامان جایزه دارم🤰 مامان جایزه دارم🤰 هفته سی‌وششم بارداری