بچها شما دلستر اینا تو بارداری میخورین

۹ پاسخ

من خیلی خوردم هم دلستر هم نوشابه

من خیلییی خوردم 😂

آره این هفته های آخر دلستر میخورم میگن برای وزن گیری خوبه

من اصلا نوشابه از اول نخوردم شوهرم نزاشت

نه اصلا

من قند دارم درحد چندبار خوردم اونم خیلی کم

منم دلستر نوشابه همه چی خوردم

اره وسطای بارداریم میخوردمممم

آره من زیاد خوردم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان هدیهِ خدا❤️🌱 مامان هدیهِ خدا❤️🌱 ۴ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 ۱ ماهگی
مامان تیامین💗آرتین💗 مامان تیامین💗آرتین💗 ۳ ماهگی
مامان ایهان و میران🫀 مامان ایهان و میران🫀 ۴ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۳ ماهگی
مامان 👼🏻میراث👼🏻 مامان 👼🏻میراث👼🏻 ۷ ماهگی