بچها دلستر برای وزندهی خوبه

۶ پاسخ

من شنیدم میگن خوبه ولی خواهرم میگفت سر بچه اولش که خورد کلی بچه کولیک و رفلاکس داشت به دنیا که اومد
دکترش گفته بوده نباید اون ماه های اخر زیاد چیزای گازدار میخوردی

من دلستر مالت شنیدم خوبه
ولی بیشتر حلیم و بستنی و مغزیجات و تخم مرغ آبپز خوبه

جای دلستر شیر بخور ماست حلیم گوشت این همه تقویتی هس چرا دلستر

شنیدم داره

بنظرم اونهمه گاز و قندی که داره جا برای فایده نمیزاره 😂😐

بعضیامیگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان ماهورمهیار🩷🩵 مامان ماهورمهیار🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه هام🐣🐥🌈 مامان جوجه هام🐣🐥🌈 ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی