خانوما شما تو بارداری چیپس و پفک میخورین؟

۱۶ پاسخ

من اوایل خیلی کم خوردم الان اصلانخوردم

دوسه بار خوردم

آره بابا شُل کن

اره من بعضی وقتا میخورم

از اول بارداری تا الان فقط دوبار خوردم اونم درحد چندتا دونه

ولا من ویار پوفیلا سرکه ای با پفک داشتم از اول تقریبا دوروز یکی میخوردم عیبش چیه نترس بابا بچه های العان به این چیزا مقاومن 😁

اره بعضی وقتا که هوس کنم

منم چند باری خوردم

بلهههه

من یکبار خوردم از شدت معده درد توبه کردم

آره، ولی نه خیلی در حدرفع هوس

بله
اوایل خیلی خوردم مخصوصا کرانچی و چیپس تند😅😅هوسم میکرد

فقط چیپس در حد چندتا دونه که هوسم بره

من اره

من در حد چندتا دونه میخوردم

اوایل دو سه باری خوردم ولی بعدش دیگه نه

سوال های مرتبط

مامان پسر طلا مامان پسر طلا ۹ ماهگی
مامان هدیهِ خدا❤️🌱 مامان هدیهِ خدا❤️🌱 ۴ ماهگی
مامان آراد و آرنیکا مامان آراد و آرنیکا ۸ ماهگی
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری