دوستان شما هم تو بارداری بادام زمینی میخورین؟

۳ پاسخ

کره بادوم زمینی هم برا وزن گیری بچه خیلی خوبه

اره میخوردم

فراووووون تا دلت بخواد
یعنی تقریبا یکماه و‌نیمه انقد بادوم زمینی میخورم شکل بادوم شدم🤣🤣
البته همیشه دوست داشتم ولی الان بیشتر

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان ایهان و میران🫀 مامان ایهان و میران🫀 ۴ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم و نی نی مامان دخترم و نی نی ۵ ماهگی
مامان هدیهِ خدا❤️🌱 مامان هدیهِ خدا❤️🌱 ۴ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 ۱ ماهگی