۹ پاسخ

موززززز

با موز 🤤 البته کره اشم همونجور خالی خالی می خورم سیر نمیشم ازش لعنتی😅

با ارده و موز

عسل

با عسل

عوق منم بدم میاد از مزش حتی با عسل هم خوردم اصلا خوشم نیومد 😑

با مربا .مخصوصا آلبالو

با عسل و شیره

سیب قرمز.‌موز

سوال های مرتبط

مامان تیامین💗آرتین💗 مامان تیامین💗آرتین💗 ۴ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد