سلام دلستر برای وزن بچه چی طعم میخورین ؟؟

۴ پاسخ

دلستر مالت جو بخور ، کلاسیک اگه میتونی

بجای دلستر بستنی بخور بهتره کباب و بادوم درختی و تخم مرغم عالیه

اگه دیابت داشته باشی نباید بخوری

فرق نداره مهم قندشه که وزن میبره بالا

سوال های مرتبط

مامان الینا امیر علی مامان الینا امیر علی ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان جوجه هام🐣🐥🌈 مامان جوجه هام🐣🐥🌈 ۱۳ ماهگی
مامان پرنسس مارال👸🏻 مامان پرنسس مارال👸🏻 ۱ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری