من که به این حرفا اعتقادی ندارم چرا باید ی چیز قند دار بچه رو تپل کنه بیشتر مریض میشه
تو به جای اینا صبا تخم مرغ بخور برا ناهار جوجه یا چیزایی که پروتئین دارن بخور برا میان وعده اجیل بخور میوه بخور خیلی چیزا هست ک برا بچه مفیده وزنشم نرمال میکنه
ن چیزای مقوی بخور چیزی ک قند داره مفید نیز اگه میوه باشه عب نداره چون به ویتامینی داره
والا وزن دهی نمیدونم اما شیردهی شیرمو خیلی زیاد میکرد میگفتن بخاطر عصاره مالت هستش..من هم تلخ میخوردم هم شیرین
من ک میخورم همش 😅
میگن
اما چیز اثبات شدهای نیست. جای اینا جو دوسر با شیر و عسل بخور.
من تلخشو نخوردم ولی طعمداراشو خوردم خوب بوده واقعا
کباب و ماهی بخور وزن میگیره
میگن خوب نیس الکیه بجاش مغزیجات و تخم مرغ بخور
عزیزم روش باید نوشته باشه دلستر
همش قند ه 😶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.