۱۰ پاسخ

من که به این حرفا اعتقادی ندارم چرا باید ی چیز قند دار بچه رو تپل کنه بیشتر مریض میشه
تو به جای اینا صبا تخم مرغ بخور برا ناهار جوجه یا چیزایی که پروتئین دارن بخور برا میان وعده اجیل بخور میوه بخور خیلی چیزا هست ک برا بچه مفیده وزنشم نرمال میکنه

ن چیزای مقوی بخور چیزی ک قند داره مفید نیز اگه میوه باشه عب نداره چون به ویتامینی داره

والا وزن دهی نمیدونم اما شیردهی شیرمو خیلی زیاد میکرد میگفتن بخاطر عصاره مالت هستش..من هم تلخ میخوردم هم شیرین

من ک میخورم همش 😅

میگن
اما چیز اثبات شده‌ای نیست. جای اینا جو دوسر با شیر و عسل بخور.

من تلخشو نخوردم ولی طعمداراشو خوردم خوب بوده واقعا

کباب و ماهی بخور وزن میگیره

میگن خوب نیس الکیه بجاش مغزیجات و تخم مرغ بخور

عزیزم روش باید نوشته باشه دلستر

همش قند ه 😶

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان الینا امیر علی مامان الینا امیر علی ۱۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی