۳ پاسخ

قندش زیاده
زردی گرفتن بچه هم ربطی به تغذیه مادر نداره به خود بچه و گروه خونیشه

قند داره نخور زیاد

همش قنده

سوال های مرتبط

مامان آروین کوچولو 🐥 مامان آروین کوچولو 🐥 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان جوجه هام🐣🐥🌈 مامان جوجه هام🐣🐥🌈 ۱۳ ماهگی