درسته میگن دلستر برا وزن بچه خوبه؟

۴ پاسخ

منم شنیدم و میخورم

عزیزم هر روز بستنی بخور من تنها چیزی که بچمو چاق کرد بستنی زیاد بود و پفیلا این دوتا خیلی خوبن

ببخشید میشه بگی دلستر چی باید بخوری؟بهتره؟

بله خوبه ولی اگه قند نداری بخور چون قنوت میزنه بالا

سوال های مرتبط

مامان الینا امیر علی مامان الینا امیر علی ۱۴ ماهگی
مامان فندق وبادام😍 مامان فندق وبادام😍 ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی