ببر دکتر حتما
منم پسرم از دیشب یهو تب کرد شیاف زدم تا تبش پایین اومد
تب زیر ۳۸ درجه هر ۴ ساعت شربت استامینوفن بدین و پاشویه کنید، اگر ۳۸/۵ به بالا باشه شیاف استامینوفن ۱۲۵ میزارن. اگرم با شیاف و پاشویه نیومد پایین حتما ببرینش بیمارستان. اما مدام باید چکش کنید که خدایی نکرده خیلی بالا نره
اگه با استامینوفن پایین نمیاد.لباسش نازگ کن.پاشویه کن.اگه شدیده ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.