پسرم خیلی تب داره چیکار کنم

۴ پاسخ

ببر دکتر حتما

منم پسرم از دیشب یهو تب کرد شیاف زدم تا تبش پایین اومد

تب زیر ۳۸ درجه هر ۴ ساعت شربت استامینوفن بدین و پاشویه کنید، اگر ۳۸/۵ به بالا باشه شیاف استامینوفن ۱۲۵ میزارن. اگرم با شیاف و پاشویه نیومد پایین حتما ببرینش بیمارستان. اما مدام باید چکش کنید که خدایی نکرده خیلی بالا نره

اگه با استامینوفن پایین نمیاد.لباسش نازگ کن.پاشویه کن.اگه شدیده ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی
مامان تربچه🍒👶🤱 مامان تربچه🍒👶🤱 ۲ سالگی