بازم خوبه بچه من 5دقیقه اونم با پیچ و تاب از ی سینه میخوره دیگه نمیخوره
چون مکیدن رو یاد گرفته فکش قوی شده و زود تر سینه رو خالی میکنه.
درستش همینه بعد ۱ ماه دیگ باید هر سیته رو ده دقیقه ای خالی کنه
شیرت زیاده؟شاید سیر میشه
منم این مشکل داشتم از هوش مصنوعی پرسیدم گفت شیر اولش آبه بعدش چرب میشه و اون غذای اصلی بچه اس چون چربی سخت میاد بچه ول میکنه نمیخوره گاهی گریه میکنه هر طور شده گفت ۲۰ دقیقه باید از یه سینه بخوره بعد بری سینه بعدی
وزن گیریش چطورع؟
سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.