۱۱ پاسخ

کی گفته دیگه فایده نداره دیر بشه من پسرم درگیر زردی بود تا ۱۳روزگی ۱۵روزگی رف برا ازمایش تیرویید

برای آزمایش کف پا ،همون تیروئید ،فقط ۳ تا ۵ روز ،بعد از اون دیگه فایده ای نداره باید چهارشنبه ازبهداشت اینو میپرسیدی

عزیزم واسه آزمایش تیروئید گفتن بری ک از کف پا نی نی میگیرن
واسه پسر منم افتاد تعطیلات اوایل جنگ منم دوسه روز دیرتر از موعدش بردم چیزی نشد... شما زنگ بزن بپرس ببین بهداشت جای شما دیرتر بری انجام میدن

بهداشت تعطیله پنجشنبه ها

باید دیروز میبردی
امروزم فک کنم بهداشت بسته باشه ببین تو بیمارستان انجام میدن ببر اونجا

حتما تو تایم خودش برو

زنگ بزن بهداشت بپرس

برا ازمایش ک مهمه دیروز میبردی خب

ازمایش تیروئید باید بچت بده خیلی مهمه حتما برو

حتما باید سر تایم اون ۵ روزگی ببری

اره ببر برای آزمایش تیروئیدی که خیلی مهمه

سوال های مرتبط