۴ پاسخ

خالی میکنم اما بازم خس خس میکنه امروز بردم متخصص هشتصدتومن فقط بخدا ویزیت گرفت اصلا نمیزاشت بگم بچم چشه هی میگفت کولیک گفتم خب خودم میدونم کولیک داره اما اینا علائم رفلاکسه اصلا نمیزاشت حرف بزنم میگ وزن بچه خوبه خب مومن بچه من سه روزه تازه شیرنمیخوره

عزیزم اگه بینیش پر باشه یا گرفته باشه موقع شیر خوردن هوا میره داخل همون باعث رفلاکس میشه بینیشو با قطره و پوار خالی کنید که هوا داخل نره

بخاطر رفلاکسه.کم کم شیر بده به دفعات زیاد وحجم کم

اینم بگم بینیش خیلی خس خس میکنه و حس میکنم رفلاکسم داره چون بالا میاره و گاهی تو خواب انگار به چیزی میزنه تو گلوش اما نمیدونم نفسش میگیره بخاطر بینی یا رفلاکس خواب خوبیم اصلا نداره چند روزه مداوم بیدار میشه از خواب بینیشم بند نیست فقط خس خس داره

سوال های مرتبط