۴ پاسخ

عزیزم منم اقدام کردم نامرتب شدم

بخاطر اقدامه رحمت واکنش نشون داده و این نشونه ی خوبیه یعنی قراره به زودی باردار بشی

منم این ماه یه هفته تاخیر داشتم تست و ازمایشم منفی بود گفتن شاید استرس و تغییر فصله

میگن ب خاطر اسپرم

سوال های مرتبط

معحزه معحزه قصد بارداری