۵ پاسخ

به خودت استرس نده منم یکسال و نیم اقدام بودم
بااینکه میگن بعد از سقط زود حامله میشی برای من یکسال طول کشید

🥲🥲اشکال ندارع ان شالله ماع بعد

منم این ماه با فولیکول ۲۱و۱۷..۲۳و۲۵ آزاد سازی زدم با یک روز تاخیر پریود شدم...چقد امیدوار بودم. طی ای چند سال ایقد علائم نداشتم .خدایا نامیدم کردی😭😭😭😭

شوهرت رفته چکاب؟

چند ماهه اقدامی

سوال های مرتبط

معحزه معحزه قصد بارداری