۲ پاسخ

آره خیلی قطره ی خوبیه حتما بهش بده

من ک دکتر داد با دو شربت دیگ ب دخترم نساخت بدتر شد رفلاکسش بدتر شد ولی بردم پیش ی دکتر دیگ پدی لاکت و کولیکز و ی شربت دیگ براش نوشت بهتر شد بیشتر پدی لاکت برای دردهای شکمی نوزادان عالیه زود جواب میده بهتره

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان نیهانم🧿🫂🥹🩷 مامان نیهانم🧿🫂🥹🩷 ۴ ماهگی