۵ پاسخ

تو شیرخشکش بریزین مثلا ۹۰ تا شیر حل میکنین یه پیمونه فسفویت بریزین

از کجا تهیه کردی عزیزم

یدست فسفویت نده بچه اسهال میشه
تو‌شیرخشکش ۱پیمانه بریز
یا تو فرنی یا سرلاکش بریز

من تو شیر خشکش میریزم
تو اتمیل
فرنی

برای چیه

سوال های مرتبط