من سر پا شدم روز سوم ولی زخمم هنوز خوب نشده میسوزه و درد میکنه برا من ک سزارین اولی بودم خیلی سخته
من تو بیمارستان ک گفت راه برو سرپا شدم
روز سوم چهارم راه میرفتم آروم آروم یسری کارا رو ک انجام میدادم مادرشوهرم میگفت دختر بشین وقتی یکی میاد خونت انقد راه نرو چشمت میزنن😅😅
شیاف بزن دردت میپرع همون روز پامیشی منکه ازروز اول پاشدم راحت
دیگه تا بخیه بکشی اوکی میشی
۱۰روز رو بخواب و استراحت کن
من استراحت نکردم ۱۰روزم شد ۱ماه
من بعد یکماه🫤
۱۰ روز
تو همه متفاوته ولی من بعد ده روز
همون روز تو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.