۱۰ پاسخ

من سر پا شدم روز سوم ولی زخمم هنوز خوب نشده میسوزه و درد میکنه برا من ک‌ سزارین اولی بودم خیلی سخته

من تو بیمارستان ک گفت راه برو سرپا شدم

روز سوم چهارم راه میرفتم آروم آروم یسری کارا رو ک انجام میدادم مادرشوهرم میگفت دختر بشین وقتی یکی میاد خونت انقد راه نرو چشمت میزنن😅😅

شیاف بزن دردت میپرع همون روز پامیشی منکه ازروز اول پاشدم راحت

دیگه تا بخیه بکشی اوکی میشی

۱۰روز رو بخواب و استراحت کن
من استراحت نکردم ۱۰روزم شد ۱ماه

من بعد یکماه🫤

۱۰ روز

تو همه متفاوته ولی من بعد ده روز

همون روز تو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان ✨️فاطمه نورا✨️ مامان ✨️فاطمه نورا✨️ ۱۳ ماهگی