من ۴روزاستراحت کردم بعدش بلند شدم و خونه تمیزکردم بعد۱۰روز غذادرست کردم
من ۱۰ روز به بعد دیگه کسی کمکم نبود وسواسی هم هستم
تموم کارام خودم انجام مبدادم
ولی از روز اول روزی یه وعده یا شام یا نهارم تا ۴۰ روز گوشت تو شیشه میخوردم آبگوشتی یا خورشتی بدون رب با روغن زرد
۱۰روز ولی خوب مامانم تا چهل روز پیشم بود
۴۰ روز
بعد ۵۰ روز پیش مامانم بودم دیگه رفتم خونه خودم
یکی دوروز اول ک بیمارستان بودم فقط کارنکردم ک اونم بلندمیشدم راه میرفتم ،درکل سختیش پنج روز اول بود دردش زیادبودولی بااین حال باشیاف قابل تحمل بودوبلندمیشدم کاراخودمو وکارای خونه رومیکردم
من بعد دوروز بزور شیاف سرپا شدم چون دخترم بخاطر افت قند بستری بود باید کنارش میشدم تند تند بهش شیرمیدادم
بعد از سه روز اوکی میشی با شیاف بعد از ده روز دیگه کاراتو میتونی خودت بکنی
از دوروز خودم بلند شدم
تا دو سه روز اول بسخهی پا میشدم در حد شیر درست کردن ولی بعد ده روز ، دو هفته کلا دیگه سرپا بودم
کاریم نکنی هی باید پاشی شیییربدیپوشک عوض کنی
همون دو روز اول کاری نکردم
نگا من تا پنج روز شیاف میذاشتم کارامم میکردم
والا من خودم هنوز تجربش نکردم ولی خواهرم بعد دو روز تو خونه داشت راه میرفت و کار میکرد ، بعد یه هفته که عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.