دخترا بهترییین زمان برای آزمایش تیتر بتا چند روز بعد از تاخیره ؟🫠🫶🏼

تصویر
۱۱ پاسخ

بهترینش میگن ۱۰ روز عزیزم

عزیزم چی شد آزمایش دادی بفکرت بودم

مبارکت باشه عزیزم 😍برای منم دعا کن🙏🙏
دکترت کیه؟

یه مثبت قشنگگگ🥺😍😍😍😍

مبارکه عزیزم 😍🌿

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

دیگ بیبی چک مثبت میشه بتاهم معلومه عزیزم مبارکه

من بارداری اول سه روز بعد رفتم این یکی شیش روز..❤️

من شش روز بعد رفتم

۶.۷ روز ببد

من بعد از ۱۳ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان تودلی🫀 مامان تودلی🫀 هفته هشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته نهم بارداری