شبکه پویا که شده حوزه علمیه دیگه خیلی تخمی شده برنامه هاش .. خودت کلیپ بگیر بریز رو فلش بچه ببینه
بعد ۲ سال که اشکالی نداره نیم ساعت صبح نیم ساعت عصر
منم نمیتونم به کارام برسم همش گرررریه کارتون میبینه حداقل هم خودم ارامش دارم همو اون
بله نگاه میکنه و عذاب وجدان هم ندارم، چون به قدر کافی باهاش بازی میکنم، بیرون هم میبرمش، یه تایمی هم خب نگاه کنه من بتونم یه نفسی بکشم، هر چند زیاد نگاه نمیکنه، یکم نگاه میکنه باز بلند میشه به بازی کردن
بزا ببینه خب بخاطر ضرر تلویزیون میگی؟؟؟
ول کن پسر من از همون نوزادیش جلو تیوی بوده الانم فقع موقع خواب تیوی خاموش میشه
من روزانه دو ساعت بیشتر شاهان رودر معرض تلویزیون نمیزارم
البته اگه بیشتر بخاد میزارم ببینه ولی خودشم دوست نداره
من کلا باهاش بازی میکنم تو هم همینکار رو بکن
ولی تلویزیون کمش خوبه زیادش نه دیدم ک میگم🫠🫠🫠🫠😍
اره ولی فقط برنامه های صبح و دوست داره،بعدشم پیام بازرگانی چیزی باشه نگاه کنه یا شعربخونن
خواهررر بیخیالللل کم مشکل داریم عذاب وجدان تلویزیون دیدنم بگیریم .منم صبح تا شب بچم پای تلویزیونه واقعا چاره ندارم .
منم جدیدا براش روشن میکنم
ولی حقیقت از وقتی پویا میبینه خیلی بهتر حرف میزنه
من تو خونه واقعا باهاش کار میکردم
خیلی صحبت میکردم
ولی الان خیلی خیلی اوضاع بهتر شده
منم نمیدید ولی هی خواهرم گفت عادتش بده الان از صبح تاشب پای کارتونی جم میشینه.چکارکنم کجا رو دارم ببرم چقدر ببرم بیرون دورش بزنم.ناراحت نباش پس بچه چکارکنه
گوشی میدم قفل فق اهنگ رو صفحه اش میزارم عوض میکن همین
کارتون عزیزم یکسر تی وی نگاه نمیکنن ناراحت نباش ، اذیت نکن خودتو
منم همینم شهر غریب تنها کسی در خونمو نمیزن ...
چه عذاب وجدانی عزیزم ، بچه های منم همینن..
، اگه تلویزیون کمتر ببینن، خب عالیه،
ولی طبق شرایط الان که بچه ها فقط توی خونن، نمیشه که هر دقیقه باهاشون بازی کرد،
اون مال زمان قدیم بود که بچه ها از صبح که بیدار می شدن توی کوچه بودن تا شب.
من گوشی ندادم دستش و خداروشکر اصلا نمیخوادش ولی پویا رو دوست داره یه سری برنامه مورد علاقشو که تکون نمیخوره نگاه میکنه جز اونم هی میره و میاد و گاهی یه نگاهی میندازه....
وقت سریال چیزی میشه میگم حالا نوبت مامانه گوش میده و لج نمیکنه ولی کلا میگم شاید در آینده دچار مشکل بشم
عذاب وجدان نداشته باش توروخدا... من قبل دوسال نذاشتم زیاد تلوزیون ببینه و گوشی اصلا... الان که دوسالش رد شده و واقعا سن بحرانی رو میگذرونه و اعصاب نذاشته برام آرزومه یه ساعت بشینه پای تلوزیون تا به کارام برسم ولی دریغ. حتی گوشی هم بهش دادم ولی بازم دریغ💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.