عضله رون پام گرفته گریم داره در میاد چیکار کنم؟😭

۱۱ پاسخ

وای من ده روز درگیر بودم برو حموم زیر دوش اب گرم پاتو ماساژ بده باز میشه

من دیشب تا صبح یک ثانیه نخوابیدم به هرجهت می چرخیدم تیر می کشید

شاید عصب سیاتیکه ماساژ بده و منیزیوم کلسیوم بخور

منم توی خواب اینجوری میشم دکتر منیزیم نوشت برام

وای من الان یه هفته از لگن تا نوک پام درد میکنه فقط پای راستم .میگن طبیعبه

من تو کلاسا آمادگی زایمان شرکت میکنم و خودم هم از اول بارداری پای چپم میگیره تو خواب سیاتیک از داخل باسن تا انگشت پام تو این مواقع گفتن که پا رو یکم بالا بده و انگشت های پا رو به داخل بیار قشنگ موقع این کار احساس میکنم رگم هست که. گرفته و خوب میشه واقعا دردش

من پشت ساق پام گرفته بود

ماساژ بده

باید منیزیم بخوری منم اینجوری میشد دکترم مگنیفورت برام نوشت دیگ نگرف اصلا

قرص منیزیم نداری؟ بخور. سعی کن هرروزم یدونه موز بخوری

وای چی درد بدیه منم اینجوری میشم نمدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان آیناز مامان آیناز ۱۰ ماهگی
مامان خوشگل مامانش مامان خوشگل مامانش ۳ ماهگی