برو بیمارستان بگو تاریخم گذاشته زایمان نکردم
،حرکت اسکات بزن، پیاده روی کن،
اگر توهفته ی چهلید برید معاینع تون کنن منم چندباری رفتم واسه معاینع پیاده روی کردم بعداز سه درد زایمان گرفتمو زایمان کردم
معاینه تحریکی نرفتی
عزیزان تا۴۰ هفته رسیدین بسلامتی .اقدام کنین برا زایمان چون ازاین به بعد بچه مدفوع میکنه وامکان خوردن جنین هست پس نگید ببینیم چی میشه
قرص گل مغربی بزار رابطه داشته باش
پیاده روی کن
نوک سینه ماساژ بده
وای میترسم منم دیر زیمان کنم
مثل من بشین ببین چی پیش میاد:)
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.