شماها که هفتتون با من یکیه کامل حرکاتو حس میکنید؟

۱۴ پاسخ

من امروز شکمم نگاه کردم تکون خورد امااز نو چیزی خیلی متوجه نمیشم

اره خیلی خوب وقتی تکون میخوره حسش میکنم

اره من از ۱۷هفته حس کردم الان ک دیگ واضح

من جفتم قدامیه یک چیزایی حس میکنم

من قدامیه جفتم‌ فقط موج زدنشچ میفهمم اونم ۱۲شب ب بعد فعال میشه

من از ۲۲ هفته فهمیدم

اره لگداشو حس میکنم

من نمیفهمم حرکت چجوره

بستگی به جفتت داره من قدامیه هنوز خیلی نمیفهمم

اره حرکت نمیکنه سر جا خودش یه تکون میکنه

مال من بعضی روزا کم میشه میترسم

اره عزیزم

اره من از ۲۰ به اینور واضح بصورت ضربه میفهمم حرکات نینیو

اره
دقیقا تکون میخوره میفهمم

سوال های مرتبط