جفتت پایینه چرا کار میکنی باید استراحت کنی زیاد کار میکنی می افتی به خونریزیا!
اره باید استراحت مطلق داشته باشی، شیاف و امپول استفاده کنی
منم اونطوری م .جفتمم پایینه
استراحت کنم دست به چیزی نزنم اوکی میشه بنظرم بخاطر جفته که اون حس رو داریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.