۴ پاسخ

باید تحرک داشته باشی هم غذا هضم شه هم نفخت بیاد بیرون وگرنه آدم دور از جون میمیره از درد و پری بیش از حد
کار کن فقط کار کن قدم بزن

من واسه معده ام چن روز پیش رفتم دکتر پنتوپرازول فایموتیدن و شربت لاکسی ژل برام نوشت گفت مجازن تو بارداری. میخورم بهتر شدم

من صبا پنتوپرازول ۴۰شبام فاموتیدین ۲۰میخورم

باید کم کم بخوری بهت اینجوری فشار نیاد

سوال های مرتبط