باید تحرک داشته باشی هم غذا هضم شه هم نفخت بیاد بیرون وگرنه آدم دور از جون میمیره از درد و پری بیش از حد
کار کن فقط کار کن قدم بزن
من واسه معده ام چن روز پیش رفتم دکتر پنتوپرازول فایموتیدن و شربت لاکسی ژل برام نوشت گفت مجازن تو بارداری. میخورم بهتر شدم
من صبا پنتوپرازول ۴۰شبام فاموتیدین ۲۰میخورم
باید کم کم بخوری بهت اینجوری فشار نیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.