۵ پاسخ

خخخ ، منکه هفته ۴۰ شدم و خبری نیست 🥹🥹

دگ انقد رفتیم پیاده روی همه میشناسنمون😂😂عع خانم باردار اومد..

همون آخرم میگم دیگه از۷ماه دردزایمان گرفتم.اماالان خبری نیست😬

گهواره ی منم🥲🥲🥲

بازم شما که خوبه هفته های اخری...من چی بگم😑😑

سوال های مرتبط

مامان آوا و آیدا ❤️ مامان آوا و آیدا ❤️ ۵ ماهگی