شماهم موقع نشستن زیاد دلدرد میشد؟

۳ پاسخ

من یکم سرپا باشم بشینم یا راه برم دلم درد میگیره سریع دراز میکشم دیگه پیاده روی میرفتم اونم تعطیل کردم

ارع من که سری دراز میکشم

آره دراز بکشم راحت ترم

سوال های مرتبط

مامان آرســـــام مامان آرســـــام ۷ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی
مامان کوچولوشم🫠💙 مامان کوچولوشم🫠💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری