آروغ رو حتما باید بگیرید حتی وقتی خوابه. بذارید رو شونهتون اگه آروغم نمیزنه به مدت تقریبا ۱۰دقیقه بچه رو عمودی تو بغل نگه دارید تا بالا نیاره. اگه آروغ نگیرید و بلافاصله بخوابونید ممکنه شیر وارد ریه بشه و خیلی خطرناکه
من شده بعد از هر آروغ گرفتن ۳بارم بیدار شده و باز شیر خورده. بعصی وقتا ۲۰ دقیقه عمودی نگهش میدارم تا شیر وارد معده بشه و بالا نیاره چون خیلی میترسم
من رو شونه م میزارم ۱۵ ۲۰دقیقه
چون رفلاکسیه
من ک هروقت آروغ میگیرم از خواب بیدار میشه دوباره مکافات دارم با خواب کردنش
حتی اگه آروغ نزد ۱۰ دقیقه رو شونت نگهدار بعد بخوابونش
بله عزیزم . اگه نگیری دفعه بعد درست شیر نمیخوره یا دلدرد میشه یا ممکنه شیر و بالا بیاره .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.