زیر دلم از اول بارداری وقتی زیاد مینشستم یا سرپا بودم درد میکنه خفیف

۳ پاسخ

استراحت کن بهتر میشی منم بعضی وقتا تو خونه کار زیاده سر پا هستم بعدش درد دارم

منم خیلی زیر دلم درد میکنه

منم همینم یکم راه میرم شبا باید شیاف بزارم از درد تصمیم گرفتم که دیگه پیاده روی نکنم 🥴

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها💙 مامان دوقلوها💙 هفته سی‌وپنجم بارداری