۲ پاسخ

پسر من داشت
دوسالگی عمل کردیم
دکتر گفت باید صبر کنی تا دوسال
یا خوب میشه یا دو طرفه باز میشه
که مال پسر من دو طرفه شد.
عمل خوب و راحتی بود
زود هم خوب شد

آره پسر من ۶ ماه بود عمل کردیم خیلی عمل سبک و راحتی بود کلا رفتن و اومدمش از اتاق عمل نیم ساعت شد نگران نباش عملش سخت نیست پکترش واسه من توضیح میداد می‌گفت ی رگ باید بسته بشه همین

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۳ سالگی