پسر من داشت
دوسالگی عمل کردیم
دکتر گفت باید صبر کنی تا دوسال
یا خوب میشه یا دو طرفه باز میشه
که مال پسر من دو طرفه شد.
عمل خوب و راحتی بود
زود هم خوب شد
آره پسر من ۶ ماه بود عمل کردیم خیلی عمل سبک و راحتی بود کلا رفتن و اومدمش از اتاق عمل نیم ساعت شد نگران نباش عملش سخت نیست پکترش واسه من توضیح میداد میگفت ی رگ باید بسته بشه همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.