چرا اینقدنشتی کیسه آب زیاد شده ازچیه؟؟

۴ پاسخ

از توهم

اخه ببین
موقع بارداری فشاره روی رحم و مثانه
تا یه عطسه سرفه کنی شررر میریزه
ادم گاهی وقتا هم خیس میشه
میری پشتس دستشویی میبینی ااا اره جیش داشتم یکم
بعد میان مینویسن وای من خیس شدم
وای یه ابی ازم اومد نکنه نشتی دارم
نکنه پاره شد
دکتر ک نمیگه بهشون خودشون تشخیص میدن ک نشستی دارن😂

منم بدجوری فوبیاشو گرفتم انقد گفتن هر لحظه فک میکنم داره ازم آب میاد😂

منم توهمشو دارم 😑
ترشحاتم آبکیه واسه همون همش استرس دارم

سوال های مرتبط

مامان تاج سرم 🩵👶 مامان تاج سرم 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد