۱۱ پاسخ

نه خیلی هم خوب گرفتی

نه بابا ارزونم خریدی

من این اویز دستمال یا حوله برای اشپزخونه رو جدا خریدم۵۰۰تومن نه خیلیم ارزون خریدی بنظرم

من آویز حوله همینوووو یک ماه پیش گرفتم ۱۵۰🫠😬

اون آویز حوله من گرفتم 250خوب گرفتی دوتاشو

هزینه پست ۲۰ چقد خوب گرفته
قیمت جنساشم خوبه پیجشو بده ازش خرید کنیم😁
اینو بگو به همسرت خیالش راحت میشه

چقد هزینه ی پستش ارزونه😂

همسرت مثل مردان انجلس از غار اومده بیرون قیمتا دستش نیست🤣🤣
خوب خریدی

مبارك باشه

اینم جاکلیدی

تصویر

نه ارزونم خریدی تازه فلزی ان گرونن

سوال های مرتبط