۱۲ پاسخ

بیمارستان خصوصی ک باید بیاد بدون دستمزد جدا
اما اگه دولتی میری دکتر وظیفه نداره بیاد
و برای اومدن پول میگیره

من ماما خصوصی گرفتم پول میگیره فکر کنم ۵.۶تومن بگیره

منم ی دکتر کرج رفتم گفت ۱۵میلیون دستمزد میگیره که بیاد خودش بخیه بزنه جدا از پول بیمارستان خصوصی

خوبه تو 5 تومن من 12 میلیون میخاد

بیمارستان خصوصی بری میگیرن

اره واقعا پول زوره. منم دلم نمیخواد پول الکی بدم. آخه بیمارستان هم بهشون پول میده

دکتر منم ۱۰ تومن خواست منم دادم ماماهمراه هم گرفتم ۵ تومن چاره ای نیست یکبار تو عمرم میخام زایمان کنم حداقل بعدا پشیمون نشم دکتر خودت بیاد خیلی بهتره

خوب دیگه پول یک ماما همراه میگیره اینجا که 10 15 تومن

زایمانتو میگیره و بخیه هاتو میزنه، بنظرم ماماهمراه بهتره

اگر پولشو ندی موقع زایمان نمیاد بعد میوفتی زیر دست چنتا پرستار 😐که هیچی نمیفهمن

اره منم گرف .. توشهرتون ببین از نطر سنجیا .بعضی نمیگیرن .. میخای پول نده دکتر شیفت همیشه هست ماما خصوصی بگیر بجاش

وا مگ طبیعی ام پول میخاد😂

سوال های مرتبط