۵ پاسخ

وقتی دردت گرفت دوش اب گرم بگیر
شوهرت بگو پایین کمرتو ماساژ بده
بعدش ورزش کن و نفس عمیق و و بین انقباضاتم استراحت کن ک جون داشته باشی

موقعی که انقباض داشتی قر کمر برو و دم و بازدم داشته باش

من پریودام خیلی دردناک بود دوش اب داغ فقط آرومم میکرد..یه نفرم که طبیعی زایمان کرده بود میگفت فقط زیر دوش اب داغ بودم وقتی درد داشتم...البته تووبیمارستان بود ماما همراه پیشش بود

درد قابل تحمل نیس واقعیتش خیلی دردناکه
ولی دم و بازدم هرموقع درد ولت کرد دم و بازدم دردت شروع شد زور بده اصلا جیغ و داد نکن که دهانه رحم سفت میشه

دم باز دم‌ از موقعی که انقباض شروع میشه انجام بده یه شونه ازون شونه ها که تو حموم کف دستت مشت کن فشار بده باعث میشه درد کمتر حس کنی

سوال های مرتبط