این عذاب وجدان همواره و تو تموم موضوعات همراه مامانای بیچاره هست، منم همیشه عذاب وجدان دارم
عزیزمممم🥰🥰 چه مامان مهربون و به فکری هستی
نه بابا عذاب وجدان نداشته باش خاصیت بچه های این سنی هست
آریا هم از ۱۱ ماهگیش یه لجبازی عجیبی گرفته بود لب به هیچی نمیزد
یواش یواش بهتر میشن
منم اوایل خیلی درست میکردم ولی الان درست نمیکنم چون واقعا نمیخوره بهش میوه میدم یا هم اگه از غذاش بمونه همونو میان وعده میدم
از یکسالگی ب بعد میان وعده هم میدی..عذاب وجدان نداشته باش شیر مهم تره
پفیلا بدون پوست و یا میوه بزار خنک بشه بعد بکن داخل پسونک میوه خوری بده دستش
همون صبحانه ناهار شام بدی بهش بینشم شیر بدی کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.