۵ پاسخ

اصلش ۵ تا ۶ ماهگی دیگه

برای من صلاح ندید زود شروع کنم

اره خیلی بهتر شد
شروعش فرنی و حریره بود که حریره فقط تست کردم سه روز خیلی کم چون رفلاکس بدتر می‌کنه بد هویج و سیب زمینی و سیب تا پنج ماهگی همینا دادم

دخترم رفلاکس داره دکترش گفت چهار ماه و ده روز شروع کنم از لعاب برنج

من پزشک پسرم صلاح ندید زود شروع کنم

سوال های مرتبط